13.03.2016

Clash Of Clans

Bu aralar hayatımda tek yapmak istediğim gıybet, onu da yapacak ne çevrem var ne de konum. İnanın gıybete değecek insan bile kalmamış çevremde. O nedenle şu aralar canımın büyük bir ara vermek istediği yogayı, dedikodu ve kıskançlık ağıyla yok edemiyorum. Acaba kişisel olarak çok geliştim ve insanlara karşı ilgimi mi kaybettim. Ay lütfen ne olur olmasın öyle bir şey, iş yerinde birisinin dedikodusu yapılırken, ya o onun kendi problemi diyen insanlardan biriyim çok sıkıcıyım ama içimden de gelmiyor :((

İş yerinde dedikodu yapmayınca tüm erkek tayfasının bağımlısı olduğu Clash of Clans’a iyice sardım. Zaten sarmıştım ama beceremiyordum, becerememişliğimle  mutluyken şimdi başarılara taktım. Klan savaşlarında 3 yıldız almazsam rahat uyuyamıyor, eğer ki 1 yıldızla kaldıysam kendimi sorgular buluyorum. Pekkamı mı yükseltsem golemimi mi, daha bir okçu kraliçem yok ühühühü derken günler birbirini kovalıyor, bir yandan duvarlarımı bir yandan teslalarımı yükseltiyorum. Keşke daha önce başlasaydım da şimdi bu orta hallerde olmasaydın diye hayıflanıyorum bir de ara ara.


Velhasıl böyle de mart ayını yedik, artık havalar sıcak, önümüz bahar. Bir soğuk daha yapar diyorlar ama artık bitti bence. Şükür bu kışı da intihar etmeden kapadık. Önümüzde güzel bir bahar var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder