9.08.2013

Bayram Tatili


Bir önceki yazımı yazalı tam 19 gün olmasına rağmen yazım yeteneğimde en ufak bir gelişme yok, yazma yeteneğimi kaybettim so wtf?!
Hayatımda ilk defa kendim kullanacağım arabamla şehir dışına çıkmayı planladığım çetin günün akşamında ne olur ne olmaz diye yazımı yazıyorum. Adjdhdfjhdsjhf

“Aklına kötü şey getirme gamze, aklına kötü şey getirme…”
Yanıma tomtom nevigeytır aldım, benden coolu, benden havalısı ve benden garanticisi yok. Şehirlerarası yol dediğin dümdüz otoban, sağı yok solu yok, ara sokağı yok, ters yönü yok… Ama neme lazım, otobandan çıkışı kaçırmak da pek acı, pek kederli olabiliyor. Bunu göze alamadım baby o yooo…
Tabi arabayı kullanmanın sandığım kadar cool olmadığını anlamam yaklaşık “3,57” saniyemi aldı.

“abur cubur alsak mı, yolluk hani?!”

“sen araba kullancaksın ki yiyemezsin”

“ : (((“
Sonra aklıma hiç instagram için fotoğraf ve video çekemeyeceğim geldi

“: ((“

Yolu seyredip hayallere dalmak o da yok ve bir

“: ((“ daha...

Sanırım bu tatilin de amacı “yapabilir miyim” şüphelerimden bir tanesinin daha üstünü çiziktirmek.

Tatil için en über dekolteli en saçma ve hiçbir yerde giyemeyeceğim kıyafetleri aldım. Tatilin bir güzelliği de bu işte. Tabi buna Fethiye tatilimde, tatil öncesi alışveriş yapmadığımdan gayet paçoz gezip, yazın ortasında bir sürü şort-elbise alıp giyemememin de iç burukluğu eklenmedi değil. 

Gerçi siz Fethiye tatilimden bi habersiniz, onu da gelince artık…

5 yorum:

  1. Offff ehliyet almam gerektiği gerçeği karsıma her yerde cıkmak zorunda mıııığğğ :(

    YanıtlaSil
  2. Ya bi sey farkettim sanki bu ara hepimiz yazma konusunda tikandik gibi bisey : ))

    Nasil geçti tatil? : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya neden öyle oldu ben de bilmiyorum.
      Güzeldi yahu dur bir yazı yazayım bari :)

      Sil
  3. Bence olduğun gibi yazmak hepsinden daha iyi. Espirili, güzel bir yazı olmuş. Fethiye'de alışveriş için bolca seçenek vardı zaten tatil öncesi alışveriş etmemiş olman çok bir şey kaçırdığın anlamanına gelmedi.

    YanıtlaSil