24.02.2013

Superstition, Yo Kızım O Kulvar Benim!

Muhakkak ki şarkılı!




Bu ne blog bu ne?! Yazıyoruz yazıyoruz yorum yok, tek tük. Hadi demeyeyim dedim kaç haftadır ama olmuyor böyle, moraller yerde, kalbim kırık, gözlerim sulu… Ühühhü alışmışım yahu size.

Birkaç haftadır okumuyorsunuz, bilmiyorsunuzdur işte bu yüzme zımbırtısıyla uğraşıyorum. bir kıza gıcık oldum. Spor salonunun keskin zeka designerları bizim havuzu yamuk yumuk yapmış. Bu yamukluktan kelli her kulvar eşit değil. Ben de boş buldukça en uzun kulvarda, baktım bir yaşlı amca felan mı var geçiyorum diğer kulvarda yüzüyorum. Bu aralar çok sık gittiğimden gözüme birkaç gıcık olacak insan kestirdim, bunlardan biri de kulvar kapan hain hızlı yüzen kız. Bu kız öyle menem bir şey ki geliyor en uzun kulvarı kapıyor, kulvarlar ayrılmadığından önüne biri gelmiş mi gelmemiş mi bakmıyor, geldiği anda kulvarı o iri cüssesiyle kaplıyor. Böyle insanları anlamıyorum, kadın kulvarını kaptırmayayım diye havuz katili olacak, yaşlı maşlı gözünün yaşına bakmıyor valla, herkeste bir kaçışmaca:P Ay neyse yogaya gidiyoruz sinirlenmiyorum evet OMMMMM falan…

Neyse geçen havuzdan çıktım, duş alıcam kadının biri geldi “kızım sen ne güzel yüzüyorsun öyle yaa” dedi çok mutlu oldum. Bu da o miss kulvarkapana kapak olsun hehehehe…

Havalar bu ara pek bir güzel değerlendirmek, bol bol gezmek lazım. Gerçi ben haftaya hafta sonu seminersel takılacak olsam da cumartesi akşamımı Calexico konserine ayırdım, gelenlere haber olsun, eğer ki Salon’un önünde şarkılar eşliğinde salsa yapmaya çalışıp da beceremeyen bir tip görürseniz işte o, aldığı 2 salsa dersiyle havalara gelen benim :P

Bir de yaz geliyor diye sıkılaştırıcı, hedeleştirici kremlere bir ton para bayıldım, çok içim ezildi ya, çok pahalılar yemin ediyorum. Yaza Adriana çıkmaya ant içmeseydim belki almazdım ama kararım kesin! Her ne kadar para biriktirmeye ant içsem ve bu yüzden hiçbir şey yapamasam da kremler başka hacı! Kremler bir kadının olmazsa olmazları, ki krem kullanmayan benim bile. Deneyip inanılmaz sonuçlar alırsam buraya da yazacağım tabi ki.

Her neyse ne diyorduk? Şarkı ne alaka mı? –tabi dinlediyseniz- şarkı kulvarkapana…


Bebeem bu sana son ihtarım, eğer o kulvarı kapacak olursan bir daha, başına gelecekler sadece kötü şans olmayacak güzelim, bak buraya yazıyorum. Nihahahha

NİHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA…




The End

2 yorum:

  1. Seni anlıyorum bende havuza gidiyordum bir kaç kişiye sinir oldum bıraktım pireye kızıp yorgan yakmak gibi ama pirenin umrunda değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esmacığım tamamen yanlış davranmışsın, umru olur mu o pirenin umrunda; hatta sevinmiştir daha çok. Yok yapmamak lazım öyle şeyler. Mekanın sahibi kim bilinsin :P

      Sil