14.02.2013

Bir Sevgililer Günü Yazısı Çıkmaz Bu Bünyeden

Sevgililer günü, bir nevi sevgi günü. Belki sevgilisiz kalabilirsiniz ama sevgisiz kalmayın olur mu? 

Yazcaktım, böyle geyik yazı olmaz olsun dedim. Yani aslında cümle hoş oldu evet ve ben de katılıyorum ama ben böyle bir insan değilim, daha farklı… Bu kadar optimist ve sevgi dolu değil, yo dostum kesinlikle değil. 

Ama şu bir gerçek ki sevgilisizlik kötüyse, dostsuzluk, arkadaşsızlık da o kadar kötü. Hep birbirinizi alıp birbirinize mi bakacaksınız yani? Hani çoğu zaman evet de “her” zaman olmaz herhalde. 

Bari bugün gidin de az paranıza kıyın, hediyeler alın, milleti mutlu edin yahu, hödük olmayın. Alın-verin; insanların kalbine neşe verin. Ekonomiyi boş verin, o nasılsa kendi dengesini bulur.

Bundan sonra benim kocam...



1 yorum:

  1. Hiç birşey yapmadım valla sevgililer gününde, 7 yıldır da yapmış değilim :) Çorap giyecek ayağın olmazsa çorap almazsın =)

    YanıtlaSil