22.12.2012

Ben Yazdım


Şarkıyı dinlemezsen pek anlamlı olmaz...




Ben öyle sevmiştim kuşları ağaçları,
Yağan yağmuru, sonrasında eve dönüp annemle kurumayı beklemeyi
Ben sandım ki ben seversem eğer, karşılığında ben de sevilirim
Oysaki ben her sevişimde baktım da biraz daha tükendim
Ve sandım ki bir şeyler kaybedersen başka şeyler kazanırsın
Yine ben öğrendim ki olan tek şey kayıplarımdı.

Yağmur çamura döndü sonra, gelmeyen otobüslere, ilerlemeyen trafiğe
Kalabalığa döndü yağmur, kapana döndü, o kapanda sıkışmaya
Ve ben sonra nefret ettim her şeyden
Öyle, öyle insanın üstüne geliyorlardı ki

Ne yapsan kaçamaz olmuştun, işin kafesindi hapishanen
Sevdiğin her şey yalancı, çıkarcı…
Sonra seni seven herkesten sen de bir çıkar bekler olmuştun
Birden değişmiş ve sen de onlardan olmuştun
Öğrenmiştin yani yolu, hani derler ya öğrenmiştin “yolunu yordamını”
hani derler ya “pişmiştin”, ne güzel de “olmuş”tun
Belki de hep onlardandın
Çünkü herkes, ne yazık ki ve ne kadar gerçek ki herkes,
İçinde bir insan taşıyor


Ne kötü...

6 yorum:

  1. Tesadüfün böylesi zaten bu şarkıyı dinliyorum hem de kaçıncı tekrarlarla :)

    Ve sen, sen kalmaya devam et, o yalancı insanların dünyanı kirletmesine izin verme..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nefis bi şarkı kaç ay geçti etkisini hiç yitirmedi bende.

      Aman Eliane'ciğim biz büyüdük ve kirlendi dünya zaten...

      Sil
  2. Ne kadar güzel bi şarkı imiş.

    YanıtlaSil
  3. bu geceye şarkı arıyodum been, al karşıma çıktı! huuu, çok sert :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nerdesin kızım sen?!!
      Sert tabi ya moraller bozuk ondan bu şarkı.

      Sil