14.11.2012

Boneden Kaçınmak

Yani yüzme evet güzel ama o bone olayı gerçekten çok korkunç. Tamam, bone de yüzme sporunda önemli bir keşif, o olmasa saçlar ağıza yüze geliyor 2 kulaçtan fazlasını atamıyorsunuz ama yakışanı da pek görmedim. 60-70’li yıllarda, vintage tarzı boneler de pek bir hoşmuş kullanışlı mı bilmiyorum ama çok güzel durdukları bir gerçek. Tabi modellerin yüzlerinde baya bir makyaj olması da buna bir etken. Bir an evvel gidip bunlar gibi boneler alıp havuzda modanın, güzelliğin öncüsü olacağım : )



Ohoho pek şekerler : )


Dediğim gibi baya bir maykajlı olmak da görüntüyü kurtarıyor ama tek bir kötü tarafı var havuza girmeyeceksiniz, yani amaçsız :/


Keira Knightley'e de yakışmamış mı?





Bununla her an babaanne görüntüsü yakalama riski var.


Çok tarz


Bir grup içinde olunca da komik görme riski


 Sanırım güzel olup, kırmızı ruj ve cool bir duruşla milenyum bonelerinin içinde de iyi gözükebiliriz. Tabi bu karenin Vogue çekimi olmasının da yadsınamaz bir etkisi var : )


6 yorum:

  1. şimdi kumaşları çıkmış, kardeşim yazın kursa giderken gördüm. plastikler ne acıtırdı saçlarımı küçükken.. zor iş :) "çirkin kadın yoktur ama boneli çirkin kadın vardır" :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah ya evet benimkinin de içi kumaş, o plastikleri biliyorum tabi ki de saçları yolardı bütün... Ve yüzü estetik ameliyatlıymışçasına gerim gerim gererdi... :)

      Sil
  2. ben kendımı tam uzaylılara benzetıyoruma caba guzel olmadıgımdan ötürü mü :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grace'ciğim hiç de değil! Tam aksine güzellik düşmanı boneler. Güzel kızlara nazar boncuğu :)

      Sil