25.09.2012

Cheers

Sevgili arkadaşlar nasılsınız? Ne zamandır bloğuma gerektiği özeni gösteremiyorum, farkındayım. Peki, bu aralar neler yaptım onları anlatıyım…

Bir kere kış geliyor ve bunalımdayım, insanlar hava soğuyor ne güzel falan diyor, hem de 1 kişi değil 2 değil… Herkes mi delirdi?

 Neyse… Hafta ortasında geçen Çarşamba arkadaşım meyyali isimli mekanda sahne alıyor ona gittik, gayet hoş güzel bir ortamdı, kendisi de çok başarılıydı canım benim şimdi reklamını yapmasam olmaz : ) Kendisi her Çarşamba Meyyali isimli mekanda! Mekan da çok hoş ama biraz ters mi sanki? Arabayla gidince trafik feci, metro ile ulaşımın çok daha rahat olduğu su götürmez bir gerçek. Ama ambiyans çok hoştu.


Ben Türkçe şarkı bilmiyorum bunu anladım, tamam her yabancı şarkı da şakır şakır hafızamda sayılmaz ama, insan nasıl hiçbir şarkıyı tamamıyla bilmez? Mikrofon bana geldi mi çoheycanlanıyorum :/

Geçen gün Eskişehir’den gelen “Dj dostumun” yıllardır bakmadığım tozlanmış tarot kartlarını çıkartıp, falına baktım. Fotoğraf da mevcut… Çok heyecanlandı kendisi, bense kartların anlamını bilmediğim gibi kitaba bakıp okudum falan. Yine de çıkıyor yahu çok enteresan.
Çok başarılı olacakmış sonuç bu : ) Olsun olsun…

 Ya acaba her şeyi bırakıp, kafelerde tarotçu-falcı mı olsam. Ama öncelikle kartların manasını tam anlamıyla çözmem lazım : ) Bunu bir çözeyim, işte fal bakmaya başlayacağım artık sizler de gelirsiniz, hı olmaz mı?!


Bu arada White Russian konusunda uzmanlığımızı arttırdık, master dagree olduk, sırada yeni kokteyller olacak onları da burada paylaşacağım çılgın fotolarla : ))

Şerefe sevgili okuyucular, şerefe!

4 yorum:

  1. white russiaaaaan ! canım çekti yahu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir gün blogdaşları buluşturup bizzat ben yapacağım size ;)

      Sil
  2. yahu tarot falan dedin de, tarot kartlarının kehaneti vardır diyorlar doğru mudur falcı hanım acaba? :)
    bir gün görüşelim, bir fal da bana bak olur mu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de görüşelim, toplaşalım ben kehanetler yağdırayım, biraz yüreklere su serpiyim bir nevi rehber olayım! İstiyorum bunu evet :)

      Sil